halt i detta väder.

Usch gillar inte när det är så här halt ute, det är ju livsfarligt att cykla för den delen. Det enda jag kan tänka på när jag är påväg till skolan i denna kyla och halka är att jag bara känner en stor längtan efter att få ta på sig sin vårjacka. Känna värmen och få se det gröna gräset fullt av nya blommor. Känna den varma vinden i håret och få den varma solen i ansiktet. Tänk er va skönt att få cykla så. Nu istället cyklar man med tjock jacka, halsduken upp till ögonen och mössan precis ner till ögonen, man ser ur som en michellin gubbe typ ( lr hur det stavas). Jag längtar så efter våren nu, speciellt när det är så grått och trist nu, och det gäller inte bara vädret.


Kram ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0