Ingen lust eller ork.

Usch kom på nu på kvällsqvisten att jag måste börja packa till idre snart, i alla fall börja tänka vad jag ska ha med mig. Jag orkar inte just nu, söndag är väl långt bort right?
Helgen ser ut som sådan just nu i alla fall att fredagen består av gästabuds bollen och så ska jag fira min bror lite. Lördagen är det packning och jobb på culturum med de några av de bästa Sofie och Fia. har sena passet vid 18 +, så om ni har tråkigt så kom förbi vettja. Jag ska lära dem att fläta sitt hår, haha. Det är i stort sett min lördag. Söndag består av en hel bussresa underdagen som avgår kl 12. Men det blir nog bra tillslut. Just nu har jag inga krafter till det alls, men det är en ny dag imorron!

Just ja grattis Jossan 18år! ( 29/1) Stort Grattis! ( kolla mina länkar för hennes blogg)

kram och god natt ida



Kommentarer
Postat av: lisa

Jag vet vad Mika ska få i sitt paket! Hemlis.

2009-01-28 @ 23:31:08
URL: http://lisalej.blogg.se/
Postat av: Lubas

Sjukt jävla kallt ute må jag säga. Men det blir nog kanon i Idre. Jag håller ställningarna här hemma. Men Vafan jag kan ju fläta. Ps. Snygg frilla förut

2009-01-29 @ 01:51:22
Postat av: Fia<3

Du är bra! <3

2009-01-29 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0