Till månen på fredagen,

I fredas blev det äntligen utgång för min del, har inte varit på krogen sedan bmb var nyöppnat. Så jag kände att det var dags att gå ut igen.

Men först var det träning och sedan var det herrmatch direkt efter. det blev ganska stressigt eftersom att vi hade fribiljetter och då var man tvungen att vara där innan elva för att slippa betala. Vi var hos Morgan vid nio halv tio tiden. Så det blev till att svepa i sig allt vin och vingla sig fort fram till bmb där kön redan var lång. Väl inne  var det full fart och det hade ingen tendens till att sluta att välla in folk.

Jag och fia kände att vi behövde mer att dricka så vi gick till baren och beställde. Vi sa att han skulle göra något gott, han valde att göra en sexa. Det såg ut som milkshake när vi fick den, men satan va god den var, helt stört. Visst det är ju aldrig billigt på krogen tyvärr. Men vi nöjde oss med den för stunden iaf. Sen var det dansgolvet som gällde hela kvällen!

När klockan närmade sig stängningstid var vi så hungriga så vi gick mot torget, mot stan. På torget träffade vi milads föräldrar, vi började prata med dem å bestämde oss för att ta en pommes frites. Dem är så snälla och bjuder oss på den, det var så himla gott. Med den i handen begav vi oss mot sporthallen till cyklarna. På vägen träffar vi både Luckas och senare även hulting, stedt, stengaard och dalh. Stod och pratade lite och dem ville att vi skulle hänga med dem hem. då helt plötslig börjar dalh å hulting bråka. Helt seriöst, dem slår varandra och stedt går emellan. Vi fattar igenting. Sedan när det lugnat sig säger dalh, ass¨å såg ni varför vi började slåss? Jag vet inte varför. haha okej. Då bestämde vi oss för att cykla hem. Jag hann inte ens till min säng innan jag somnade i trapphuset, eftersom jag skulle vänta på grannen, varför det minns jag inte. haha.

Det var en rolig kväll och man vaknade som vanligt upp helt snurrig och bakis morgonen därpå.

Kram /ida





Kommentarer
Postat av: Anonym

Här var det okej att nämna att du somnade:P

2009-01-18 @ 22:20:23
Postat av: ida

ingen som läser ändå

2009-01-18 @ 22:45:40
Postat av: Anonym

så ful bild alltså- musche here we come! ;)

bra kväll<3

2009-01-19 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0