ny vecka, nya tag

Den här veckan känns helt fullproppad med grejer, alltifrån plugg till match till födelsedagsfirande. Det kommer nog att bli en intressant vecka kan jag tro. Om man bortser ifrån allt pluggande dock.

Helgen har varit full med matchtittande, inte handboll denna gång utan innebandy. Hela lördagen bestod av tre innebandy matcher. Först damerna ( halv elva på morgonen, de ni) Sen H3 ett tag sen in till nyköping för att kolla in herrarnas match. Jag har aldrig tyckt att innebandy har verkat sådär jättekul förut, känns lite tråkigare när man inte kan sporten. Men denna helg vare faktiskt riktigt kul att kolla på innebandy. Blev väldigt förvånad faktiskt. Det kanske blir en vana? Har iaf väldigt dåligt samvete över att jag inte har kollat på Emelies matcher mer men det får det bli ändring på innan säsongen är slut.

Själv hade vi bara en match i helgen, den va i Västerås. Där spenderade jag hela söndagen. Åkte kl halv elva på morronen och kom hem vi sextiden på kvällen. Den matchen ska vi inte prata om så mkt, en skit match helt enkelt.

Så denna helg har varit helt lugn, lär nog nästa bli också kan jag tänka mig.

Ha det puss ida

Kommentarer
Postat av: Lucas Öijvall

Bra vana!

2009-01-12 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0