Nyår, 2009!

På dagen klippte jag till håret en bra bit, så nu är det ganska kort. Tack Malin.
Kvällen började me mysig middag hos Danni, där vi åt i mängder och hävde i oss alkoholen till det såkallade ölspelet. Vid tio tiden kunde vi inte stanna längre så det bar av till en fest i stenkulla, det var proppat med folk och jag kände inte en enda jävel förutom de ja kom med förstås. Det blev ingen lång vistelse där utan bar av ner till hamnen för att em skulle träffa oscar. Det slutade med att vi blev kvar där vid tolvslaget, träffade en del folk men slutade emd att ja och Fia fick ta hand om folk också som v knappt kände. Senare när vi frös tårna av oss hängde vi på Lucas och åt, som senare skjutsade hem oss. Nyår var en spontan kväll, ganska konstig och inte så jag förväntade mig men va ska man säga, det blir aldrig som man tänkt sig.

2009 är iaf de året jag kommer att ta studenten! Wihoo, längtar så mkt!



Klädsen för kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0