Slut i hela kroppen

Har precis ätit och kommit hem efter tre träningar på rad, beachen 09 eller? Nej men först var det idrott i ca en timme vilket inte är så himla jobbigt. Sedan vidare till sporthallen, som för övrigt känns mer som ett andra hem nuför tiden, duschar ju mer där än hemma jue. Iaf där var det bålträning för mig och Fia även där lite mer än en timme. Direkt efter det så va jag tränare för mitt lag eftersom tränarna inte kan komma. Så jag, Jossan, Johanna och Joline satt och planerade en massa träningar igår, ren kondition och styrka. Som jag sa beachen 2009! Det gick bra, idag gjorde vi mest styrka med olika stationer. Det var riktigt kul och tjejerna verkade gilla träningen. Så onsdagar är det jag som har makten å några andra. Nu efter en massa träningar blir man ganska seng,, skönt att ha sovmorron imorron säger jag bara.

Tänk vad fort ens liv kan förändras, på en bråkdel av en sekund.

Kram ida



Kommentarer
Postat av: DUSS

Ja riktigt snyggt!:)

Jag ska gå med Filip S i klassen. Du då?

Jag har inte beställt klänning än..:S Har du någon än då?

2009-01-28 @ 22:10:11
URL: http://dusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0