Snö

Imorse när jag vaknade tyckte jag att det var ovanligt ljust ute, drog upp gardinen och va ser man inte på marken om inte snö! Visst sisådär över en vecka försent men va gör det? Jag gillar snö, det dras som ett stort mys över hela staden och man känner sig lite extra glad inombords fast det är mycket kallare ute.

Igår umgicks ja med  några av de bästa, sofie å fia. Fast först inventerade vi på kronhallen, därefter åt vi på kebabhouse då några andra i laget var med å joinade oss. Vi spenderade över tre timmar på KH, helt stört. Men efter det åkte vi och köpte popcorn och dip å for hem till sofie. Där det blev mysigt prat för en gångs skull, vi hjälpte även ett helt gäng ut ur grinden, gjorde lite listor och bara myste framför ett antal avsnitt av scrubs.

Idag förutom snön så träffade ja återigen fia och sofie på stan, blev en snabbrunda. Jag köpte mig strumpbyxor ( 3-pack 29:90 :-) riktigt bra, även en bh på rean. Skulle ha köpt smink men make up store hade inte det såklart, därimot hade dem världens störta skylt felet på en jätte stor skylt de visade.
Resten av dagen spenderades i ramdalen för att kika på lite fotboll, va inte så himla kul men fanns några snygga killar med speciellt en, right? Kvällen avslutades på donken då Lucas kom och hämtade oss så vi kunde åka och tjocka oss. Och nu sitter man här eftersom vi inte orkade göra något mer.

Imorron bär det av till oxelösund till Dagge med Fia och Viktor, får se vad vi hittar på för skojsigt.

Puss och godnatt




En låt jag har haft på hjärnan ett bra tag, en jävlar va skönt det gungar på dansgolvet när den spelas på krogarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha några listor? :P haha jaadu ida!! :)

jaa, nummer 15. woooohooooo! ;)<3

2009-01-04 @ 11:37:29
Postat av: Anonym

haha några listor? :P haha jaadu ida!! :)

jaa, nummer 15. woooohooooo! ;)<3

2009-01-04 @ 11:37:55
Postat av: Anonym

hih myys, som alltid! :)<3

dreggel säger jag bara! ;) grr.

hjärta<3

2009-01-06 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0