Spontant gjort!

Idag när jag skrev svenskan frågade Hulting mig om jag skulle med och sola och relaxa på badet. Just då kände jag att jag ville göra klart svenskan först annars skulle jag få sitta med skiten sen. Så gjorde klart det och klockan blev inte alls så mycket, den var runt fem när dem frågade om jag skulle med. Klockan var nu runt sex och viljan att åka till badet blev bara större, visserligen sa dem att jag kunde komma upp om jag ville men med tanke på tiden var jag osäker på om dem var kvar. Så smsade Fia och frågade om hon ville hänga på, efter mycket om och men så var hon på, vi skulle till badet en torsdag kväll bara sådär. Pratade även med Frithz och han ville också hänga på. Tillsut hängde även Jesper med. Vi kom dit vid sju tiden eller klockan var väl snarare runt halv åtta. Badade lite, men bubblade mest, riktigt skönt. Vi pratade om studenten och om klassen. Det var vi och en gubbe till i bubbel poolen, han satt bara och log åt oss när vi satt och skrattade och pratade om studenten. Jag undrar om han tänkte tillbaka då han själv stod där som en glad student?  klockan blev halv nio och man var tvnugne att gå upp. Vi duschade och bastade och hade allmänt mys. En riktigt bra kväll tycker jag, mer sådana spontana kvällar.

Sorry killar att jag inte kom med er, men som sagt ni kunde ha varit kvar, Ni kan lite på mig!

Hann även med att slå in paket till min bror som fyller 16 år imorron, grattis!

Kram och god natt ida



Kommentarer
Postat av: Fia<3

MYS!<3

2009-01-31 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0