Alldeles förlänge sen!

Usch jag märker nu att jag är knappt inne på bloggen längre, skärpning på det! Kan inte säga nu att jag inte har någon tid för det har jag. Har förmodligen inte allt för många läsare kvar heller, så här ska det uppdateras. Har suttit nu och kollat på mobilen och hittat en del gamla bilder och härliga minnen som jag inte delat med mig av. Men istället för att skriva en massa så får det bli i bildformat istället.


För några veckor sen(?) blev jag och Maja kidnappade av våra söta pojkar, fast vi visste inte om det. Vi trodde att de råkade svänga av fel och ut på motorvägen. Det slutade iaf med att det blev bio på heron city, My Bloody Valentine i 3D. Rätt läskigt faktiskt. vi som trodde det skulle bli ett kort visit på City gross fick oss en stor överraskning. Ni är söta ni!

Den här killen är full av överraskningar, Jag älskar dig!


vollybollturneringen innan studenten!


Sen fixade man frisyren till Balen


Sen har jag varit i Värmland några dagar, träffade Kusinbarnet Malte


Sen hälsade vi även på några i munkfors.

Det har hänt en hel del ändå. Men nu är det skärpning på mig. Både med uppdatering och bildtagning. Mera sånt, det är roligt!

Puss&Kram/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0