Bra dag!

Idag har jag hunnit med en massa tycker jag. Började dagen med att gå upp vid halv åtta då jag och sofie körde backträning vid åtta uppe i galgis. Vi var riktigt duktiga, jag är stolt över oss! Efter det for jag hem åt lite, läste lite och hoppade in i duschen. Då jag senare följde med mamma till stan och uträttade några ärenden. Jag skulle köpa en kudde, då stötte ja på svärmor min, Camilla. Stod och pratade en hel del, även om kuddar faktiskt. Sedan blev det till apoteket till hellmans till den nya affären vid hellmans till claes ohlsson. Och på den sistnämnda affären köpte jag äntligen ett nytt minneskort! Äntligen. Har bara haft några megabite ett tag men nu har jag i alla fall 2 GB. RIktigt nöjd, hyffsat pris, bara 149 kr.

Efter stadens visit så blev det till att rensa bland kläderna och dra ur  sängkläderna. Hjälpte mamma lite, sen ringe Maja och det blev lite planering inför helgen och en massa annat prat. Saknar dig hjärtat♥. Träffade även Malin på stan en snabbis förövrigt, det var trevligt. Fan tjejer jag saknar er vi måste träffas snart!

Städat upp lite i mitt rum och fixat och donat. Jag har en sådan underbar känsla inom mig, det kan nog bero på att jag börjat träna igen men den största delen att jag mår som jag mår är för att jag är bland de lyckligaste, du gör mig glad!

Det enda som inte är bra är att jag fortfarande inte kan skicka sms pga Comviq, bajs. Det är det enda jag gör, skickar iväg sms, ringer väldigt sällan faktiskt. Men jag hoppas att det blir bra snart.

nu väntar jag på älsklingen.


Bara för att du är så jävla bra älskling!♥

Puss&Kram/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0