Dagen igår

Jag vaknade upp hos älsk, gjorde mig lite frukost. Men min visit där blev inte långvarig, nej hem och fixa lite. sedan blev det till lite ärenden med mamma igen där både bror och syster min gjorde oss sällskap. Det blev shopping på rusta som mamma sa och sen handlade vi lite på Willys, även soptippen fick sig ett besök av oss.

Efter vi kom hem var det bara till att slänga på sig träningskläderna och cykla till sporthallen för att möta upp älsklingen. Körde lite styrka innnan det bar av hem till mig för lite mat och mys. Senare på kvällen åkte vi hem till Jesper. Efter mycket skratt åt alla youtube klipp om sveriges värta bilförare, gurkan säger jag bara.


Dessa söta tofflor såg jag på skokanonen, de blinkade tom om dem!
Tänk om man hade haft såna när man var liten.

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0