Helgen 11-12/7

Lördagen bjöds det på utflyttningsfrest hos Andreas Asp. Under dagen var jag med älskligen, vi gick sedan ner på stan för att träffa Maja & Johan för att inhandla en present. När det väl var gjort så Åkte jag och Jesper hem till mig och fixade och åt lite. Sedan åkte vi ner till Johan för lite förfest och fixning av presenten. Sedan bar det av hem till asp. En mycket trevlig kväll!
I alla fall för min del :)


Go och glad kexchoklad!



Söndagen blev en riktig segdag för mig och älsklingen. Vi gjorde inte alls mycket under dagen. Lagade lite god mat, slöa framför tv:n, spelade lite spel och bara tog en allmän bakis dag.


Vi gjorde egna pizzor av tortillabröd, både gott och enkelt!


Pizza och en god Smoothie.

Jag älskar dig hjärtat mitt!♥

Puss&Kram/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0