Åhh..

Hela veckan har jag bara solat och solat, på kvällarna har jag däremot inte gjort ett skit typ, men så kan det vara ibland.
Just nu är jag nästan hemkommen ifrån badet och ifrån fästingsprutan. Ja då har man 5 år till som man kan vara fri ifrån fästingar.

Direkt när jag kom hem städade jag mitt rum och badrummet så nu har målarfärgslukten gått bort och in med den fräscha rengöringslukten!

Snart kommer älsklingen hit, han ska sova här innan han åker till Halmstad imorron och kommer hem på söndag! fan va jag kommer att sakna dig hjärtat!!! Som tur är ska jag också iväg några dagar under den veckan, hoppas att det gör saknaden lite lättare. Jag har ifs inte hunnit träffat älsklingen så mkt under denna vecka eftersom att han jobbar 7-16, sen är det träning och sova tidigt som gäller för hans del, så ja vi får träffas på helger och några kvällar. Men ikväll blir det som en "farväl kväll". Hoppas på mycket mys förstås, men kvällen kommer säkert att gå jätte fort.

Men helgen ser jag ändå fram emot, då ska jag äntligen få träffa Anna & Malin som är hemkommna ifrån Rhodos, har inte träffat dem sen skolan slutade. SÅ det ska bli kul kul kul, med övernattning och en massa bus! Saknar er tjejer♥

Det kommer nog bli bra det här, eller?

 

Puss på dig!

Puss&Kram/I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0