Helgen och en massa sol

Lördagen vaknade jag upp med älsklingen vid min sida, efter ett antal missade samtal som vi tillsist svarade på. Blev dagen planerad ute i Morgans stuga, solen sken och värmen låg på. Det blev första doppet och fotbollsmatch, riktigt riktigt kul må jag säga. Lördagkvällen blev lugn, vi åkte hem till mig där de bjöds på middag. Sedan låg vi mest framför tv.n och slöade. En skön dag.

På söndagen så segade vi en del på morgonen, men inte allför länge eftersom plugg stod på schemat tyvärr. Så älsklingen var tvungen att åka hem, fast istället kom ju Fia på besök, vilket också gjorde mig glad.

En skön helg med en massa sol!

Chillout/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0