Regnrusk men solsken inombords

Igår var det så varmt att man nästan smälte bort. Jag själv solade så mycket som jag kunde, plus var det även min sista pluggdag igår. Så nu ser jag verkligen fram emot STUDENTEN som är om bara några ynka 9 dagar.

Men idag när man vaknade upp till smatter på fönsterbrädet försvinner ens lust att ens kliva upp ur  sängen. Så brukar det vara för min del i alla fall. Men idag vaknade jag upp hos älsklingen. Du gör mig så glad. Så då gjorde det mig ingenting att det regnade lite ute, jag var glad i alla fall. Vi har i stort sett itne gjort så mycket alls dena tråkiga dag. mest segat och lagat lite mat, och plutten har pluggat på det sista.

Stora och roliga planer inför sommaren med dig, me like!
Puss på dig hjärtat!♥

På torsdag är det Togafesten, för alla er som inte vet hur man ska ha lakanet sök på youtube, togafest eller liknande så kommer det upp en massa förslag. Det hjälpte mig väldigt mycket i alla fall! Ett litet tips bara, finns för både tjejer och killar.

Chillout/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0