Sol och bad

Har legat och solat precis varje dag denna vecka, skönt skönt skönt! Idag så följde Fia med ut till Helgö för lite solning, de va riktigt nice!! Väldigt varmt dock så det blev till att bada!

Kvällen tillbringades först nere i hamnen en jätte kortis, men slutade på uteserveringen på Tellus. Där satt jag och Fia hela kvällen, ner sjukna i de sköna sofforna och drack lite cider och bara myste. Sen tittade Dalh och Samat förbi och även Tobbe och hans gäng satt vett bord bort. En mycket trevlig kväll må jag säga. Lite smått oväntad sådär.

Nu ligger jag i min varma sköna säng efter en kall cykeltur hem, ska sova snart. Imorron blir det en lugn dag. Ingen större vistelse i solen, min kropp måste nog få sig en paus. Sen ska jag packa också eftersom jag åker uppåt i landet på måndag med min familj. Hälsa på lite släkt och bara komma bort ifrån Nyköping ett tag.



Denna bild bjuder vi på ;)

I miss you..

Puss&Kram/I



Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, javisst riktigt läckert! ;)

mysig ddag ! :) <3

2009-06-28 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0