Allt och inget.

I fredags invigdes Club karma för min och tjejernas del. Kvällen var annorlunda men rolig och den slutade inte så bra för min del dessvärre....Värre blev det på morronen efter, världens värsta bakis dag tror jag...

lördagen blev det lite fika med some people, bakis fika snarare. På kvällen kom Fia hit och vi kollade på lite sex and the city boxen. Mysigt mysigt.

Söndagen har spenderats i sporthallen. Jobbade innan a-lags matchen, fixa och höll vakt. Matchen gick inge vidare, dem förlorade dessvärre.

Just nu ligger jag i sängen och kolla på gosspi girl som enligt mig har sjunkit lite i mina ögon. Dålig fantasi? Som Sofie sa. Jag tycker mycket myket bättre om programmet som är innan, One Three Hill!

Imorron är det i alla fall en skön dag. Vi börjar med handboll och sen är dagen slut för min del.Den ska spenderas på stan med Fia, vi ska försöka att hitta lite 80- talskläder till studentfesten på torsdag.  På kvällen ska vi även åka och hälsa på en familj. Vi ska nämligen sitta barnvakt till två tjejer på torsdagen. Så ska dit och presentera oss mer och så eftersom vi ska hämta dem på dagiset, då är det rätt bra att dem vet vilka vi är. Men det blir nog roligt.

Nu ska jag mest ligga och dega lite i sängen resten av kvällen om inget annat roligt inträffar.


Over and Out/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0