As kallt.

Kvällen har bestått av fotbollstittande på rosvalla med sofie och hennes kära moder. Trevligt trevligt. Men var tvungen att gå sen för att komma hem i tid till Grey´s anatomy. Det är så bra!. Så efter man frusit ett tag ute på rosvalla bar det av hemåt till en varm kopp tee. Riktigt mysigt. Nu sitter man här på kvällen och kollar runt en massa på olika bloggar å sånt. har trots allt sovmorron till klockan 13 imorron. Men jag och Fia ska vara duktiga och plugga lite innan musiken börjar, yes! Haha.

På tal om ingenting, igår kväll när jag var påväg hem från träningen så var det helt öde ute. Kom fram till korsningen, det var rött som vanligt. Stannade till och tröck på knappen, jag kände att jag inte orkade vänta, men då plingade mobilen så jag var tvungen att kolla. Och tur var det, för precis brevid mig i väntan på grönt stod polisen, puhh fatta om jag hade cyklat över mot rött, det hade inte varit någon höjdare precis. Tur att min mobil plingade till och tur att jag väntade! Haha.

Nej nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, sov gott,gott folk!

Pusss/ I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0