City gross..

Yes igårkväll spenderade jag i princip hela kvällen med näsan i religionsboken, vi hade prov idag. Men fick mig en paus när jag övningskörde till city gross, bror skulle ha hårfärg, jag stift och mamma lite smått och gott. Träffade även Johan där uppe, han jobbade inte utan handlade lite godis.

Senare på kvällen i väntan på Grey´s färgade jag min brors hår, blev rätt bra. Hoppas att han blev nöjd i alla fall.

Imorron är det fredag vilket betyder utgång på det nya sället Karma! Kommer bli nice eftersom att jag ska förfesta med Fia,Verro & Em. Det var ett tag sen jag var med dessa flickor, speciellt att festa med dem. Så det kommer att bli grymt. Hoppas på mycket roligt folk och andra festligheter. See ya out there



Over and Out / I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0