En senil broder?


Jaa man kan ju börja undra när han skriver sådana här lappar när han ska gå och handla. "Att handla" som att man inte vet att man ska handla om man bara skriver varorna? Det är ju inte så att man tänker, hum, va är detta för lapp? vad är den till, jag tror man lätt kan förstå de! Haha.Ja man kan ju börja undra i alla fall, men han kom i alla fall på sig själv snabbt. Han är för gullig den där lilla killen som ingen vet vem det är. Men oj så lång han börjar bli nu, han som alltid har varit den där lilla lillebroren för mig,jämt! Och nu är han snart längre större och starkare än mig. Gud vad tiden gör mycket!. Ja jag kommer i alla fall inte att växa mer, inte på längden i alla fall.


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0