Klockan är min värsta stressfaktor..

Idag var vi på bio, den enfaldige mördare. Så himla dålig film, har nog inte sett någon värre! I alla fall så blev det väldigt stressigt där emot slutet. Jag skulle till num klockan halv fyra, och klockan blev över tre, kvart över tre tillslut slutade filmen fem i halv! Det var till att kasta sig över alla så man kom ut ur salongen, hoppa på cykeln och cykla iväg i full fart. Som tur var hann jag. Men fy fan 40 min innan, 40! Satt jag och var tok stressad och säker på att jag inte skulle hinna dit. Fan hatar att bli så stressad av tiden, jag är världens tisdpessimist!. Är jämt en halvtimme tidigare, hellre där för tidigt än för sent. Alltid först på plats!. Så idag höll jag på att svimma av stressen, usch tycker inte om det.

Efter num tog jag mig en snabb runda på stan, hämtade ut p-pillerna på apoteket och kollade en sväng på H&M och en sväng på gina tricot och ur och penn. Vilket resulterade i att jag fick med mig en tröja och ett par örhängen hem. Även p-piller och sminkborttagning. En snabbrunda på stan?

Sen när jag skulle låsa upp cykeln så känner jag någon som pillar mig i nacken, vafan är det tänkte jag lite fundersamt, vände mig om och vem står inte där om inte självaste Kungen, nej men det hade varit coolt om det hade varit han. det var Jenny som stod där. Oj vad vi pratade en massa om allt och ingenting, det var ett bra tag sen jag såg den bruden, har saknat henne. Men vi ses förhoppningsvis på lördag då det är alanya dag!. Det var riktigt trevligt att prata med henne, dock lite kallt, men sånt får man ta.

Nu sitter man här på kvällskvisten, är klar med historian. Skönt! Plus så har jag sovmorgon imorron, så jävla skönt!!



 Tröja, svartblommig, spets: 49kr gina tricot
Örhänge i guld, små ringar: 20kr ur och penn.






Pusss / I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0