Skol - SM!


Ja skol - SM gick ju inte så himla bra som jag skrev tidigare, men det är bara att bryta ihop och komma igen, eller hur? Det är i alla fall tur att man spelar i ett så underbart lag! Att ett lag kan betyda så himla mycket för en, och då menar jag inte bara på planen! Älskar oss, älskar älskar älskar! Finner inga ord för oss tjejer, vi är bra!


Seriematchen på kvällen gick inte heller bra, spelade lika. Tappade två mål på slutet annars hade vi vunnit. Men men ny match på söndag, nya tag! Hemma återigen, riktigt roligt att spela hemma. Så vi får se hur det går i den matchen. Jag gillar i alla fall laget! Har som sagt spelat med de flesta i snart 9 år! 9 jävla år! Det är ett tag.

Puss och pill och lite till.



Kommentarer
Postat av: Thorres

Åh, vad synd att ni inte vann. Är det alltså hemma match på Söndag. Kul! Vilken tid? Saknar alla jätte mkt som ni vet, ni anar inte hur mkt. <3

2009-03-05 @ 17:23:22
URL: http://joesliv.blogg.se/
Postat av: Fia<3

Åhh, jag älskar oxå!

Oj, är det så pass länge?:O

Love!<3

2009-03-05 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0