Tid?

Usch märker nu att min uppdatering under denna vecka har varit totalt kasst. Jag ber om ursäkt för det, men om jag ska vara ärlig så har jag helt enkelt inte haft någon tid till det. Har inte heller haft orken. Men ska snart lägga upp några inlägg om lite roligare saker som skett denna vecka.

Idag var det i alla fall match i Mantorp. Där blev det vinst och med det en säkrad tredje plats i serien! Vi kämpade riktigt bra i och med att vi låg under med 10-4 efter bara några minuter in i matchen. Men det gjorde vi en vändning på och vi vann tillslut med 25-22. Jag själv spelade hela matchen, inte ett enda byte skedde för min del, hängde även 5 st eller tre enligt protokollet där ingens mål stämde, haha.

Nu sitter man här framför tv:n till one three hill som följs av gossip girl, ett dunkande huvud och en helt slut kropp, då kan det lätt bli att man ligger i sängen hela kvällen.

over and out / I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0