Usch inte mer snö.


Usch, vill inte ha någon mer snö! Det räcker nu! Jag som trodde att våren var påväg, men jag får tydligen hänga tillbaka vårjackan ett bra tag till!

Men men, mamma kom i alla fall hem igår ifrån Värmland, alltid skönt att få lite extra pengar i plånboken. Sen så fick hon med sig denna söta inbjudan. Vi ska på dop om tre veckor cirka. Malte, mitt kusin barn ska  döpas. Söt unge det där. Jag undrar hur stor han kan ha blivit nu?

Var och handlade förut med mamma, lite extra energi till imorron, vilket kan behövas!. Fan va halt det är ute endå, körde. Slirade runt lite i svängarna, men det var ingen större fara, rätt kul ändå.

Nej nu ska jag återgå till mys musiken, det är musik som, james morrison,gavindegraw,jason mraz och Kate voegel, det är bara några exemplar.





Denna låt är så underbart bra! Lyssna och njut.

James Morrison - This boy

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0