Våren för med sig så mycket mer...



Åhh, jag har precis suttit och kollat igenom några gamla bilddagböcker och hittat en massa roliga bilder, en massa minnen. Gud vad mycket man gjorde förr, eller det kanske bara känns så eftersom allt finns i bilder? vilket fall som helst hittade jag en massa midsommar bilder på Fias bilddagbok, vilken bra dag det var! Det gjorde att jag längtade en massa tills det blir varmare, då man kan sitta på vallarna och njuta av doften av en engångsgrill, eller andas in vattepipsröken. Jag vill ha värme och utflykter, det finns så mycket mer att göra när man kan vara ute. Jag hoppas även på att det blir en hel del brännboll & grillningskvällar å vallarna med klassen, det skulle verkligen inte vara fel,speciellt inte nu när studenten närmar sig med stormsteg!!.
Jag har verkligen en härlig vårkänsla inom mig nu, men så fort man kollar ut genom fönstret så försvinner den. Så nu ska jag stirra mig blind på en massa härliga bilder, gamla som nya, fula som snygga, jaa you name it!


Over and Out / I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0