Yes Yes Yes Yes!

Åh min kära broder har nu fixat den bärbara datan, så nu funkar den som den ska! Nu slipper jag sitta i hallen och bli störd hela tiden. Eller låna min syster dator när hon är borta. Tack tack tack!

Sen hade även min mamma hämtat mönstret till min balklänning! Jippe, den kommer att bli så fin!

Har varit en bra kväll, i alla fall nu i efter hand. När man är klar med svenska arbetet och har lagat cykeln för andra gången, då känns allt toppen! Är riktigt glad nu, skulle kunna springa runt huset flera varv! Jag är så glad! Har fått nått ryck tror jag. Och imorron är det fredag, det gör inte glädjen mindre precis! :)

Nej nu ska jag sminka av mig och göra mig redo för sängen, puss och god natt på er sötingar!



Tyvärr får ni inte se den helt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0