Årsfest med IFK

Alkoholen fick inte vila länge inte, nej på lördagen var det årsfest på tellus som gällde. Vi förade hemma hos Fia, jag och Joline. Sminkade oss och svepte gärnet, vilket kändes vid sex sju när vi var as packade. Lyckat haha. Väl där inne bjöds det på mat och sång och massa annat roligt. Det blev rätt segt att vara där så vi drog redan vid ett tiden, vi gick och åt istället. Plus kände jag mig rätt ung bland alla äldre. Men den dagen var ändå rolig på sitt sätt, och den blev bara bättre mot slutet(A).


Jossan & Joline glassar ute i solen med en god cider till hands.

Fia var mer intresserad av sin mobil än att vara med på kort.


Fina glas, kvällen blev bra! Pringels chipsen, right jossan?

Jag kan inte sluta le, jag är så glad! tralalalalaa

Chillout/I



Kommentarer
Postat av: josefina

haha, det var hemskt ida!

vi får nästan aldrig göra om det ;) <3

2009-05-04 @ 22:50:28
URL: http://jljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0