Fotboll

I måndas var jag ute i Nävekvarn och tittade på lite fotboll. Frithz den lilla plutten hade match. Så jag, Jesper och Fia satt trogna på bänken, nästan i alla fall. Det var trevligt, en mysig social sak tycker jag allt.



Det är stört vad veckorna går fort, inte minst helgerna! Hjälp nu är det redan vecka 19 snart vecka 20. och då är det inte långt kvar til vecka 24! Det är så stört. Plus händer det inte alls mycket i skolan för den delen heller. Tror jag har tre grejer kvar att göra annars är det ingenting. Har ju knappt några lektioner i alla fall.Men det är i alla fall två klassfester inplanderade vilket kommer att bli riktigt nice.

Ibland kan man ju börja undra?

Chillout/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0