Hårmodell

Idag ringde klockan halv sex, puhh. Det var bara till att stiga upp och äta frukost. Sen kom Malin och hennes mamma och hämtade upp mig sådär vid sex snåret. Då bar det av till Norrköping, jag skulle sitta hårmodell till Malin. Malin hade nämligen sitt gesell prov idag, sitt slut prov, ett bevis på att hon är frisör. Och jag var en av 8 modeller. Tyvärr blev det en seg dag och man fick vänta ett tag. Men det gick bra, det värsta var när man skulle bli bedömd av de fyra domarna, usch va nervös jag var! Vet inte varför jag var så nervös det hade inget med mig att göra eller så, haha. Men satt där ifrån klockan sju till halv två, sen hem äta lite snabbt fixa sig lite och vidare till frilufslivs lektionen som började vid fyra.

Slocknade direkt i soffan när jag kom hem sen. Nu sitter jag här inte en aning om vad jag ska hitta på. Hur ska jag fördriva denna kväll tro?

Igår var jag VIP gäst på Max, riktigt nice. Kvällen blev mycket bättre än vad jag hade föreställt mig, riktigt mysigt!


Det känns såååå bra!♥

Chillout/I



Kommentarer
Postat av: joline

hej tönt. fin din blogg är. nu har jag iaf uppdaterat min OCH tagit bort lösenordet, häh. pöss<3

2009-05-17 @ 22:50:58
Postat av: joline

hej tönt. fin din blogg är. nu har jag iaf uppdaterat min OCH tagit bort lösenordet, häh. pöss<3

2009-05-17 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0