Party!

Ohh vill ha morgondagen, då blir det äntligen party för min del! Blir massa festande med de "gamla tjejerna" (fia,malin,anna,emelie & mickis) Härligt! Det blir förkrök hos Fia med pizza, smink, alkohol och en hel del klädbyten kanske. Har längtat som en tok hela veckan på denna dag, har hela morgondagen planerad imorron. Kommer säkert att bli stressigt som vanligt. Men ska på stan först en sväng innan och hitta någon ny outfit. Sen blir det såklart Tellus på kvällen, dansa och massa annat. Jag och Anna har lovat varandra att vi ska ha en bra fylla imorron, inget överstyr men inte heller understyr ;).  Så hoppas att vi klarar av det Anna. Ja har ju inte druckit på evigheter nu så det lär gå fort in i kroppen i alla fall. Nej nu ska jag tagga ännu mera och somna tidigt så att morgondagen kommer till mig.

/I


Kommentarer
Postat av: anna

Ida, det fixade ju vi kanon! :D haha

taaack gullet för kvällen <3

2009-11-07 @ 17:50:21
URL: http://annajlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0