Städat!

Igår kväll varvi hos Fia och firade henne lite. Det var riktigt trevligt och ena diskussionen ledde till den andra. en mycket trevlig kväll.

Denna lördag förmiddag har jag ägnat åt mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Först var jag tvungen att lägga över all musik ifrån den andra datan till denna så att jag skulle ha något att lyssna på, så nu har det gått riktiga gamla godingar. Men det tog mig nog ungefär 3 timmar att städa. Jag rensade och vek min garderog och tvättade den, rensade bland mina lådor, dammsög, dammade och skurade golvet, just ja jag putsade spegeln,tv och datan också. Så nu luktar det riktigt gott i mitt rum. Får vi se hur länge det varar så här fint.

Ikväll har jag inga större planer då det är match imorgon mit Lindesberg.

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0