6 månader idag

Just nu ligger jag i sängen brevid minn älskling, vi vaknade av att min telefon ringde, vilket slutade med att min morgon inte blev den bästa. Men det löste sig tillsut så nu är allt bra igen.

Idag firar vi ett halvår, 6 hela månader. Men oj vad det känns som mycket mycket mer. Det har ju varit rätt svårt för våra del att sätta ett datum på när vi äntligen blev ett par, men efter mycket om och men och fram och tillbaka så blev det i alla fall den 19 april 2009. Från den dagen har man fina minnen och vi tycker att den passade oss bra.

Dagen i all ära ska nog firas med resturangmat och andra trevligheter som vi inte har kommit på riktigt än, men det kommer.

Jag älskar dig Jesper♥



En parantes, igår var det match. Vi vann med 30-14, helt okej!

/I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0