Måndag

Igår var det match som sagt, och vi gick hem med 2 poäng i ryggsäcken. Riktigt skönt att vinna emot serieledarna Örebro. Det var en jämn match ibörjan och de ledde i halv tid 8-10. Men sedan tog vi ledningen och ledde matchen med 4 bollar, slutresultat 20-17. Bra kämpat tjejer! IFK -HEJA!!

Nu är vi match lediga i ca två veckor, det ska bli rätt skönt ändå. Men kan bara ana att träningarna inte kommer att bli lugna. Speciellt inte måndagarna som verkligen är spyträningar. Men dem är väldigt behövande om vi ska orka mer än de andra lagen.

Nog om handboll, just nu sitter jag hos älsklingen och ska snart börja laga lite mat i väntan. Han är nämligen och krattar lite löv såhär i höstrusket. Det kan ju också behövas.

Denna helg har varit väldigt lugn men social. Fredas träffade jag Maja och Jenny. Det blev idolmys och massa prat, speciellt med Maja som stannade enda in till två tiden. Riktigt skönt att få prata av sig lite och även få känna sig behövd när andra gör det. Det evt du Maja, du kan alltid prata med mig om allt.
Lördagen kände jag mig mer som en taxi, först skjutsade jag ner mamma och pappa till tåget, de skulle på dejt i  Norrköping som mamma hade ordnat. Sen åkte ja och Jesper till påljungshage och kikade lite. Sedan skulle jag tydligen hämta upp syster på stan, och senare på kvällen så fick jag hämta upp mamma och pappa igen. Skjutsade även Annalie och hennes kompisar till någon fest i stan. Så ja det blev mycket åka bil den dagen. På kvällskvisten kom Fia förbi en sväng och var social.

Nu är det mindre än 2 månader kvar till Julafton, Jippie!


Hittade denna snygga bild på älsklingens data, haha!

/I




Kommentarer
Postat av: Jesper

Puss på dig älskling<3

2009-10-29 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0