Norrköping igår och idag fiskhandel

Igår var jag åter igen i Norrköping för lite shopping, denna gång med Jesper,Camilla och Idun. Hittade ingenting nu heller, eller jo en klänning som ja nog ska köpa lite senare. Jesper hittade en fin t-shirt och Idun fick lite presenter. Vi gick på i Ingelsta och i själva stan. Efter en hel dags shopping så dunkade det i benen och det var underbart att få sätta sig i bilen hem. På kvällen åkte vi hem till Frithz där det blev idol och "helt hysteriskt", en riktigt trevlig kväll.

Idag sov vi ut och så småning om så drog vi oss mot mig, men innan det gjorde vi ett stopp på gumsbacken - djur magasinet. Där inhandlade jag mig en gul guldfisk, en växt och mat såklart. När jag väl kom hem så blev vi inte långvariga, mamma gav mig pengar direkt så vi åkte tillbaka och köpte en till guldfisk, denna gång en orange. Mamma tyckte den andra var så ensam. Så nu har jag nya fiskar, så jag hoppas att dem ska trivas bra tillsammans.

Bild kan komma sen, och har ni namnförslag till fiskarna så lämna gärna en kommentar.

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0