Stan en sådan här fin fredag

Idag är det riktigt mysigt höst väder ute, det gillar jag. Det får en på så mycket bättre humör, när solen skiner och det är lagom kallt ute. Därför bestämde jag mig för att ta en runda på stan idag. Jag hittade väldigt fina saker, men tyvärr ingen vinterjacka som jag egentligen är ute efter.



Grå stickad tröja. Hm 249:-, men den va på rea för 100 :-
Svart kavaj typ. Hm 298:-, den var också på rea för 150:-
Linne Cubus 129:- men fick 30% så kostade 90:-
Och så köpte jag mig en eyeliner till, den var intepå rea dock.
Mycket sparande för min del, jag är nöjd!


När vädret är bra kan man inte vara annat än glad.

Ikväll blir det handboll och mys.

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0