Ny design

Igår satt jag och fixade med en ny header, den som är där uppe för er som inte vet. var lite trött på den gamla. Den blev väldigt mysig om jag får säga det själv. Är inget vidare proffs på alla dessa koder och så, men på något sätt så fick jag ihop det, nu ska jag bara hitta hur man får en snyggare text. Men det funkar verkligen inte för mig, någon som vet? Men lite nyare och finare blev bloggen i alla fall. Och solen skiner som aldrig förr, me love it.

Igår köpte jag mig äntligen en ny plattång, jag har inte testat den så mycket än. Men den verkar bra, en philips. Har alltid lånat av andra, annars har jag bara försökt att sätta upp mitt hår. Men nu äntligen så har jag en egen. Den är rosa-lila med, snyggish. Det är ju inte direkt billigt med plattänger, ujujuj. Men men någongång måste man väl köpa sig en, får passa på när man har pengar.

På måndag har jag och älsklingen 1 år! va tiden går fort när man har roligt, det blir att fira det till helgen eftersom att vi båda jobbar på måndag, vad vi hittar på återstår att se. Svårt det där med att komma på något bra och planera i tid, så vi får se va det blir.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Ciao.

/I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0