Sol

Åhh solen skiner och det är riktigt varmt och skönt, har mest suttit och solat mig på jobbet idag. Vilken skillnad det blir på jobbet när det är bra väder. Imorse var det riktigt ruggit och småkallt, sen till lunchen blev det kanon väder och man ville inte vara annat än ute. Hoppas att man snart kan klä sig i lite mindre lager kläder.

Igår när solen sken så tog jag och älsklingen en härlig promenad längst hamnen, även en sväng förbi gumsbacken. Och i fredags så var vi på tomtits och härjade jag och älsklingen, kanske inte lika kul som när man var mindre men ändå en helt okej upplevelse.

Har äntligen tagit tag i sökningarna till skolorna, skönt! Och i sommar kommer jag att vara helledig. Jobbar till sista maj, kanske någon vecka i juni, sen börjar jag jobba igen i augusti, riktigt nice.


Vårtecken och fjärilar! :D


När vi var på gumsbacken så hittade vi denna läckerbit, hehe.


Den snygga nya sjalen jag fick av camilla, och syster titta, två nya väskor, me like!

Saknar dig syster! Men jag vet att du kommer att klara dig alldeles utmärkt i USA!

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0