Jag orkar bara inte..

Jag är på tok för dålig på att uppdatera som vanligt, men jag orkar helt enkelt inte. Just nu har jag kommit in i en sådan period, allt känns jobbigt och det känns som att jag bara jobbar jobbar och jobbar eftersom helgerna bara springer förbi mig innan jag ens hunnit blinka. Känns som att jag skulle behöva sova en hel vecka för att känna den där härliga orken igen. Men som tur är så har jag så många personer som jag älskar runt om mig som skiner upp dagarna lite mer i alla fall så att jag får en liten gnista. Tror nog att detta vintermörkret har dragit ner mig i något mörk hål, men jag ska ta mig upp jag ska. När jag väl fått vara ledig några dagar tror jag allt kommer att bli mycket bättre. Har ju en hel del att se framemot!
Nu på lördag ska vi fira Fia som fyllt 20! :)
På lucia dagen ska jag och tjejerna upp för att julhandla lite godsaker!
Julafton ska firas på en båt på väg till Åbo, en julkryssning på Viking Line!
I januari ska vi försöka åka till USA!
Så får blicka framåt,men något jag alltid uppskattar är min älskling, han är helt enkelt bäst på alla sätt och vis och jag älskar dig mest av alla Jesper Javier Burgos Göransson!


Kommentarer
Postat av: Jesper

2010-12-03 @ 13:26:58
Postat av: Jesper

Älskar dig med hjärtat, jätte mycket :*<3<3

2010-12-03 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0