Jobb

Idag är jag härmed heltidsanställd på en förskola i Söra, anställningen är fram till i sommar. Det känns riktigt bra nu efter mycket om och men och fram och tillbaka emellan två olika jobb. Usch detta har varit min värsta vecka hitills, snurrat i min skalle kan ja lova! Men nu har jag i alla fall jobb till sommaren och fått erbjudande om anställning på andraq ställen med. 2010  är nog fan i mig mitt år! I like it a lot!!!! Det går bra nu, kompis det går bra nu.

För övrigt rullar livet på som det ska, jobb träningar och kompisarna hinner jag också med, fast tycker att det blir för lite tid till dem. Det är synd att en helg bara består av två dagar. Men denna helg blir det till att träffa tjejerna, middag och mys. Och nästa helg är det krogen som gäller, LAGFEST!!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen efter en sån här lång arbetsdag.

 

/I



Kommentarer
Postat av: Jeppe

Men tid till mig då`? :(

2010-02-06 @ 12:25:44
Postat av: Jeppe

Men tid till mig då? :(

2010-02-06 @ 12:26:41
Postat av: Anna

Vad är det andra jobbet för något du jobbar på??

Vad är det för erbjudanden du har fått om anställning på andra ställen?? :)

2010-02-13 @ 19:24:24
Postat av: ida

Vikariat på en annan förskola, fick en chans till 75 procent där det där jag berötrtade om när vi åt :) poch sen fick jag ju på äldreboendet med.

2010-02-15 @ 16:56:49
Postat av: Anonym

Vikariat på en annan förskola, fick en chans till 75 procent där det där jag berötrtade om när vi åt :) poch sen fick jag ju på äldreboendet med.

2010-02-15 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0