De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag jobbat som biljettförsäljare hos min syster. Har sålt en massa biljetter till SkyView i stockholm, globen. Det har varit ren hel del intressanta samtal hit och dit och man har fått sig en hel del skratt. Men det har även blivit mycket dö tid att bara sitta där och glo in i skärmen så fort inte telefonen ringde. Så det har blivit mycket stirrande på Fb och en hel del bloggar hit och dit. Men det var roligt att få jobba lite med.

Igår drog serien igång igen och vi mötte IFK Örebro på hemma plan. Det blev en vinst med 35-10, men en vinst var väntat. Men det är ändå en sådan skillnad det ska vara mellan botten laget och topplaget helt enkelt. Nästa match väntas på lördag borta i örebro. Får vi se hur det går.

Just nui sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem ifrån jobbet i Katrineholm. Hoppas att jag också kan få ett jobb så att jag kan få fördriva tiden och tjäna lite egna pengar.

Ikväll är det träning som vanligt, om den är inne eller ute återstår att se.

spännande

/I


Kommentarer
Postat av: Jesper

puss på dig<3<3

2010-01-18 @ 22:14:44
Postat av: Jesper

puss på dig<3<3

2010-01-18 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0