Minnen ifrån 2009!



Förra nyåret



I januari spelades de mkt ritlekar



Jag och Fia tog oss en tripp till Danmark i och med projektarbetet.
En hel resa för sig, haha!



Som sagt en minnesvärd resa!♥



I februari blev det även en resa till Idre genom frilufslivet,
det blev som en klassresa, en otroligt rolig resa de med!





Det blev även en hel del festande, många roliga studentfester!



I marsmånad var jag på Maltes dop. Kusinbarn.



Det blev även många fika stunder efter hårda skoldagar, speciellt
om man jobbat med projektarbetet.



I början av april var det ännu mera studentfester! :)



Det blev vattenpipa med trevligt sällskap och många mysiga ställen.



I april blev du och jag äntligen ett VI, du är det bästa som
har hänt mig! Jag älskar dig! ♥



I maj va det dags för den omtalade Beppe festen!



Fest hos Joline blev det också!



Den efterlängtade Studentkryssningen skedde i maj!



Jag blev Äntligen av med min tandställning!



Det blev även en riktigt lyckad klassfest i maj, ute i Simons stuga!
BFID06!♥



I juni var det toga-fest!



I Juni 2009 tog jag stundenten med, BFID 06!





Balen blev också i Juni



" Vad är inte en bal på slotten om inte helt, helt underbar!"

BFID - en mycket bra klass!


I juni var vi även ute hos denna man, fåglarö. MYS!




Denna midsommar blev lite annorlunda, den firades med Jespers
släkt under dagen, sedan blev det en riktigt dunder fest hemma hos Simon.




I Juli överraskade Johan och Jesper mig och Maja med en tripp
till Heron City.



Jag hann även med att besöka munkfors i juli månad.


Den 1/8 tog jag mitt efterlängtade KÖRKORT, på kvällen var det fest
i Morgans stuga och jag agerade taxi.



Även fester under Augusti månad.



En camping resa till Öland blev det med älsklingen!



Den resan var kanon bra!



En hel del lagfester har det blivit med :)



I september och november blev det mycket födelsekalas. Har tyvärr inte några
bilder därifrån, jag måste ha med mig kameran oftare!



I december under julen åkte familjen Loimi upp till Branäs ett par dagar.

Det var år 2009, det är många fler minnen än de ja lagt upp, men det är mer än vad man kan tro. Att allt detta har hänt på ett år?

2010 Ska vara minst lika minnesfullt, jag hoppas på många 20 årsfester för våran del, en hel del äventyr och massa annt roligt!

/I


 









Kommentarer
Postat av: josie

inte ett enda handbollsminne ido juu

2010-01-11 @ 14:27:18
Postat av: ida

Så nu hittade ja en bild från förra året:) ja har typ inte tagit några kort.

2010-01-11 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0