Spotify

Äntligen funkar min dator, mitt internet pajade likaså spotify som msn, vad har man en dator till då?
Men nu när jag har har installerat om hela datorn så funkar den igen, den är exakt som den var när jag fick den. Internet funkar, spotify funkar och msn funkar. Nu har jag min dator igen, jippie.

Nu återstår det bara att städa mitt rum som har samlat på sig en hel del dammråttot under dessa veckor, även fískarna ska få sig lite nytt vatten. En typisk söndag för mig nu när handbollen inte dragit igång än. Nästa söndag smäller det i sporthallen emot örebro.

Sen vill jag även om designa min blogg men är ju inte så bra på det, några förslag?

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0