Shoppingnarkoman?

Igår va jag och älsklingen i Norrköping igen. Ville göra ett till besök på New Yorker innan min semester tar fart. Det blev hel hel del kläder som fick följa med mig hem. Vi gick i två affärer, calings och New Yorker. På carlings blev det en spetsklänning och en vanlig svart hoodtröja-med dragkedja, allt på rea. Och på New Yorker blev det allt möjligt, ifrån korta till lite längre shorts till jeans shorts till linnen och en jacka. Ja mycket blev det och över hälften av sakerna var på rea, ja brukar alltid hitta en massa fynd på rean. Hittade även ett par skor på rean, med klack!! Hör och häpna, jag, de va ett annorlunda köp, men ja är super nöjd. Men kan ha dem både till jeans och shorts och klänningar. Höga sandaler med ganska bred snörning framtill och smala läder band på sidorna, och två silverspännen på sidan.svårt att beskriva dem men jag gillar dem ialla fall. Dem får nog ha sin premiär på midsommar tror jag.

Nu är det inte långt kvar tills semstern heller, endast 3 dagar kvar!
Och endast 6 dagar kvar till Riga kryssningen!

Puss/I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0