In my head

Idag har det varit en underbar dag för min del. Solen sken och jag har varit på topp och uppspelt hela dagen.
Idag har jag sett många söta små påskkärringar och påskharar. Ja jobbar dagen gick riktigt fort, och även fast ja kom hem till mig skapligt så stannade jag precis utanför dörren för en pratstund med min granne. Solen värmde fortfarande, så skönt.

Jag var på så bra humör att jag åkte till gumsbacken där jag hittade mig ett par stövlar och ett par riktigt bra jobbingskor. Var tvungen att skaffa mig ett par rejäla, så det var bara att ställa sig på löparbandet och springa. Fick reda på att jag springer rakt, lite lite lite inåt. Så där fick jag mig ett par löparskor för tusenlappen, men idag kände jag mig inte illa vid vid köpet utan jag tänkte direkt att jag skulle ut och pröva dem senare under dagen.

Vilket jag gjorde, tog på mig bra kläder och la in musik på mobilen och begav mig ur, för jag kan inte bara få nog av att vara ute.(Hehe) Jag hann inte mer än över gatan innan någon ja kände igen tutade på mig. Ja insåg att denna person skulle till sin pojkvän som är en kär granne till mig, så jag satte fart och började jogga ikapp. Så det blev en väldigt lång pratstund innan jag började gå vidare. En timmes promenad blev det med härlig musik i öronen.

Har även hunnit med att hämta mina newbody kläder ikväll, och nu får jag äntligen sitta och pusta ut lite i sängen. Det har jag inte hunnit med så mycket idag, dagen har bara sprungit förbi. Hoppas att jobbar dagen imorgon också kan gå fort.

Nej nu ska ja sova men först lite bilder och ett låttips.


Denna söta lilla prins fick jag som pris i helgen, spelarpris.


De nya Nike dojorna.


De nya stövlarna med snygga älgar på, hehe.


En skön promenad i hamnen.

 

In my head - Jason Derulo.

En riktigt skön låt att lyssna på i lurarna när man är ute och går!

/I


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och jesper gjort slut:(

2010-04-01 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0