Länge sen igen, jag vet.

Oj såg nu att det var på tok för länge sen jag var inne här och skrev lite, inte för att den här bloggen är så intressant men iallafall. Nu är det snart 1 april och våren smyger sig sakta men säkert sig på. Har påskpysslat i snart två veckor och imorgon så blir det påsklunch på jobbet. Ska bli intressant och se om barnen är utklädda till små söta kycklingar eller va de nu kommer att vara.

Annars så har träningarna tonats ner och vi gick ut som segrare i div 3 så nu väntar div 2 om jag nu inte ska börja plugga till hösten. Svårt val som jag väljer mellan hela tiden, är lite klyven faktiskt. Men det hoppas jag löser sig. Men det var iallafall avslutningsgfest i lördags på oppebys fritidsgård. Ja det blev en trevlig kväll, inte så mycket mer att säga om det.

Nu har syster varit borta i 2 veckor(?), och det känns inte konstigt än. Fast måste medge att det är konstigt att läsa om allt hon gör och att skypea med henne. Att hon ser nya ställen och ja det är konstigt helt enkelt. Men hon verkar i alla fall ha det gött.

Denna vecka är riktigt skön, fullspäckade dagar så jag hoppas att veckan går fort så att man kan bli lite lång ledig i 4 hela dagar. Och på torsdag är det påskmys hemma hos Mickis med tjejer och en hel del alkohol inräknat.

Livet går bra nu och jag är lite svartsjuk på min kära pojkvän som förmodligen ska vara ledig hela nästa vecka, så skönt!

Men vi får se om det blir mer uppdatering nu.

ps så har min mamma kommit in i verkligheten och skaffat facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0