Long time no see

Ja här var det ett tag sen jag var sist, men har aldrig riktigt tid. Jobbar hela dagarna och tränar om kvällarna, tränar jag inte är jag med min älskling. Så det är inte så mycket roligt som har hänt på senaste tiden. Eller jo de två senste helgerna har det blivit utgång riktigt riktigt nice! Annars så har det mest varit jobb och handboll.
Helgerna bara försvinner, man hinner inte ens blinka. Och om ynka 2 veckor så är min syster flera hundra mil bort, i det stora landet USA. Blir borta ett år som aupair. Kommer kännas riktigt konstigt, tror faktiskt att jag kommer sakna henne en smula, trots att jag aldrig ser henne här hemma, någon gång i veckan. Men ett helt år, visst ett år kan gå fort men kommer nog att bli lite annorlunda.
Om tre helger är matcherna slut, det ska bli rätt skönt faktiskt. Få två helt lediga dagar om helgerna.
Nu måste jag bara fundera hur jag ska ha mitt rum och vad för mobil jag ska skaffa mig och gärna en ny tv med, men det får faktiskt vänta lite. sen blir det en hel del nya vårkläder fo sure!

Men här kommer några bilder som jag har hunnit ta i alla fall.


Gått och blivit konstnär inom glasmålning.


Vintern kan faktiskt vara fin.









Det är riktigt skönt när solen ligger på.


Hunnit tagit kort på mig själv också.

Love you - mister J

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0