Norpan!

Igår blev det shopping för hela slanten. Åkte upp till Norrköping med älsklingen. En riktigt mysig dag. Jag fick med mig 7 överdelar, alla ifrån samma ställe. NEY YORKER! Så himlans bra affär tycker jag i alla fall. Hade velat hitta lite mer shorts och klänningar, men det får bli en annan gång.

Fredagen bestod av viktors 20 årskalas. Det blev en trevlig kväll som dog ut lite tidigt för min del. Men ville inte ha så mycket mer när jag kände att alla började dra sig hemåt.

Denna vecka ska jag försöka att hinna med att fixa mitt pass. Måste ha det för jag och Fia-lisan har äntligen bokat in riga kryssningen!! Jippie! Det ska blir riktigt nice, det bär av i början av vecka 26. Riktigt niceit!

Helgen som kommer är det även planerat med lite tjej utekväll, det kommer bli riktigt mysigt!

Annars är det inte mycklet nu inte, har maskerad på jobbet imorron. Arrg,haha ska vara pirat tänkte jag.

tjingeling /I

Kläduurna, syns säkert inte så bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sniggt babe! :D

åhhh, underbart att det verkligen blir av, kommer bli några super-underbara dagar med dig. Längtar ! <3

2010-05-24 @ 21:41:52
Postat av: Fia

Det var ju jag som skrev det såklart ;) <3

2010-05-24 @ 21:42:30
Postat av: ida

Jaa Verkligen!!! :D Kommer att bli grymt! :D Längtar jag med! <3

2010-05-25 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0