Update

Ja som sagt jag är verkligen kass på att uppdatera denna blogg. Skyller på orken igen, plus att inte alltföt mycket spännande händer i mitt liv just nu. Men har i alla fall hunnit med 60 årsfester i stockholm och andra festligheter.

Nu har i alla fall träningarna dragit igång, usch vilka jobbiga löppass det är! Men beachen 10 här kommer jag!

Denna helg bestod av alkohuul på fredagen med de bästa tjejerna. Lördagens väder chockade mig, super varmt och strålande sol. Tog genast på mig shortsen och linnet. Jag och älsklingen begav oss utt för att sola på stendörren. Riktigt mysigt, och inte ett dugg kallt faktiskt. Såg även årets första orm.
Söndagen däremot blev regning, men började träningen med ett skivstångspass på friskis, nice!

Jpbbet rullar på och idag gjode vi snygga tussilagos av uppätna kotter, riktigt snyggt! Och imorron då blir det tuff tuff tåget för hela slanten. Ska bli kul!

Några bilder ifrån stendörren.

/I


Kommentarer
Postat av: Jesper

Tråkigt det lät..att inte så mkt händer i ditt liv..:( <3<3

2010-05-18 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0