Höst yra

Det är redan mitten av oktober och jag förstår inte hur tiden bara springer förbi. Snart står jag väl med vantar och mössa och hela kittet, ska ju tydligen bli den kallaste vintern nånsin i år. Hoppas inte på de, eftersom jag jobbar ute åtta timmar om dagen fem dagar i veckan. Men vi får väl se helt enkelt, snö vill jag i alla fall ha, jag längtar faktiskt till julen och allt innan julafton. Få köpa presenter, julbaka och bara mysa, hela stämningen är bara så mysig.
Det händer väl inte så himla mycket i mitt liv just nu, men jag trivs väldigt bra måste jag säga.Har en underbar pojkvän, ett underbart lag och en jobb jag trivs med. Men ibland kan väl jobbet kännas lite segt och att det är de enda man hinner med. Eftersom helgerna går så fort så man ens hinner blinka.
Har inget stort inplanerat för framtiden, men nästa vecka firar jag och älsklingen ett och ett halvt år! ♥
Så får se vad vi hittar på för mysigt!
Annars har jag inte så mycket mer att tillägga faktiskt.
Puss/I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0