-17 !!

fy fan trodde inte det var sant när jag tittade på termometern imorse! -17 grader! Inte sant hur kallt det ska vara. Tog mig evigheter att skrapa bilen imorse eftersom det både var på insidan och utsidan, men som tur var startade den i alla fall! Men jag ska väl ändå inte klaga, såg på vädret imorse, högt upp i Sverige så skulle det bli -40 grader, -40! Det är ju inte ens mänskligt!!
Ja det är sjukt och jag har nog aldrig längtat så mycket efter värmen och våren/sommaren som jag gör nu, beror nog lite på att jag får skrapa bil helvetet varenda jävla morgon plus att det knappt går att ta sig fram heller för all denna snö och is! Så istället för att sova 20 min till så spenderar jag de minuterna på att skrapa bilen. Så snälla vår kom nu!! Vill ha skinnjacka och jeansjacka på mig! Och springa runt i sköna tygskor!!
Idag för övrigt är det ju alla hjärtans dag, och mitt hjärta tillhör ju Jesper! Men idag blir det inte så mycket firande så eftersom träningarna förstör som vanligt. Så vi satsar på att gå ut och äta på onsdag istället, hoppas på dubbeldejt med ;)

Puss/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0